furious programming

  1. senior wheel reinventer
  2. Tuchów
Pracuję nad własną, docelowo komercyjną grą z gatunku action/adventure w stylu retro (pixelart), programując silnik i powłokę gry od zupełnych podstaw, przy użyciu Free Pascala i SDL2. Release spodziewany około 2025 roku.
${ name }
34869 punktów #10 / 8714
5 pkt za Ocena postu
wczoraj, 22:55

@gajusz800: do tego do czego potrzebuję Lazarusa, ten nadaje się całkiem nieźle. Jes...

5 pkt za Ocena postu
wczoraj, 22:38

@gajusz800: do tego do czego potrzebuję Lazarusa, ten nadaje się całkiem nieźle. Jes...

2022-08-10 12:43

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-08 12:03

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-08 10:37

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-08 07:19

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-08 00:03

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-07 23:49

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-07 22:47

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

2022-08-07 22:01

Piszę dalej kod mappera, tym razem właściwą funkcję pozwalającą wykryć moment odpale...

Uprawnienia

Sprawdź czym są punkty reputacji i jak możesz je zdobyć

  • 1
    użycie chińskich znaków w tekście
  • 50
    publikacja URL do strony WWW w profilu
  • 50
    dodanie URL do strony WWW w sygnaturze na forum
  • 300
    dodawanie nowych tagów
  • 1000
    publikacja wątków z krótkim tytułem
  • 10000
    brak reklam banerowych oraz na mikroblogu
  • 10000
    edycja własnych postów do 1 miesiąca od daty napisania