Cześć
Zakładając, że ogarniam C++ i jestem studentem informatyki (jeżeli to ma jakieś znaczenie) i moim celem byłaby praca przy tworzeniu gier AAA typu programowanie w silniku gry, czy coś
związane z renderowaniem, albo nawet jakiś programista gameplaya (nie obrałem sobie dokładnie celu i w sumie dokładnie nie wiem jakie są stanowiska przy tak dużych grach), to czego
musiałbym się uczyć aby ten cel osiągnąć? Jak ja to widzę przy dobrych wiatrach:
*Ogarnięcie jakiegoś silnika do tworzenia gier np. UE4/CryEngine aby klepać coś przy okazji w C++ i nauka DirectX i/lub OpenGL by poznać co się dzieje "tam niżej".
*Dostać się do jakiegoś mniejszego studia gdzie używa się ogólnodostępnych silników typu wyżej wspomnianych i zebrać doświadczenie.
*No i dalej szkolić się w jakiejś gałęzi co mnie interesuje i już do celu.
A co wy o tym sądzicie? Co jeszcze dodalibyście od siebie, abym mógł się podszkolić? A może trochę to wygląda jak marzenie jakiegoś dziecka, jeśli tak to proszę mnie uświadomić.
No i oczywiście wiele osób odradza mi taką drogę, bo: "ee gościu w tym nie będzie pracy, lepiej apki biznesowe" lub "C++? A on nie powinien być martwy? Ucz się pythona!".
Pozdrawiam :)