Skoro B2B to zapewne masz jakąś umowę. Teraz pytanie - co w niej jest odnośnie czasu jej trwania, okresu wypowiedzenia oraz możliwości jej rozwiązania?
Zawsze można iść w kierunku zerwania z powodu niewywiązywania się drugiej strony ze swoich obowiązków - ale musiałbyś mieć jakieś konkretne dowody na poparcie takiej tezy (chociażby maile, w których piszesz do nich że jest bardzo źle, prosisz o interwencję czy zmianę ich podejścia). Inna sprawa, że może być ciężko udowodnić co znajdowało się na ogłoszeniu, a tym bardziej co ustaliliście ustnie podczas rozmowy - w sumie, na chwilę obecną, jedynym wiążącym dokumentem jest zawarta między Wami umowa.
Moim zdaniem - najlepiej po prostu pójść do nich i szczerze pogadać o sytuacji, powiedzieć co Cię boli i wtedy dojść do jakiegoś porozumienia - może uda się naprawić sytuację, a jak nie to jest szansa na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Zresztą - z tak czysto ludzkiego punktu widzenia - jeśli nie są jakimiś idiotycznymi trollami, którzy kochają robić awantury, im też na rękę będzie zakończenie współpracy z kimś niezadowolonym - jest to lepsza opcja, niż kłócenie się i odpowiadanie co chwila na pytanie "dlaczego tu jest mi tak źle?". W przypadku rozwiązania umowy za porozumieniem stron możecie rozwiązać ją w dowolnym terminie i na dowolnych warunkach - oczywiście o ile obie strony dojdą do porozumienia.
Jeszcze zastanawiam się, co miałeś na myśli pisząc o "okresie próbnym". Piszesz, że to jest B2B, a okres próbny raczej jest spotykany w relacjach typu pracowniczego. Stąd pytanie - czy w umowie jest wprost napisane o tym okresie próbnym, albo jest podany jakiś okres jej trwania (np. umowa na 3 miesiące, a potem zobaczymy co będzie), czy ten okres próbny to jedynie kwestia dogadania się ustnego ze zleceniodawcą? Pytam bo jeśli są jakieś tego typu zapisy w umowie to mogą mieć wpływ na sposób jej rozwiązania.