Mam taki problem ...
Mam w Javie zrobione okienko, grafe itd. itp. no i musze wywloac z Javy funkcje z C++ ... to umiem, ale problem tkwi w tym ze nie wiem w jaki sposob dokladnie polaczyc ...
Musze w C++ wygenerowac losowo 100 liczb i przeslac do Javy a w Javie odp. do kazdej liczby cos zrobic ... nie mam dokladnie koncepcji czy:
Przeslac tablice
Czy opjedynczo generowac liczby i pojedeynczo przesylac ...
Pozniej na tych liczbach bede musial znow robic operacje w C++, wiec znow z javy bede musial przeslac je, a moze da sie tak zrobic, ze jak je w C++ wygeneruje i przesle do javy to one nadal beda istniec wC++ ?? i za kazdym razem tylko java bedzie slac zgloszenie co C++ ma robic z liczbami i zmiane znow przeslac do javy ??
Moze dokladnie nie wytlumaczylem o co chodzi, ale jesli ktos mnie zrozumie to moze znajdzie rozwiazanie.
Ja proponuje takie pierwsze wygenerowanie:
Java wywoluje funkcje C++ ktora wybiera losowo liczbe i przesyla javie, Java odp. w zaleznosci cos robi i prosi o nastepna liczbe i tak do 100 ! ALe pozniej jesli cos bede musial z tymi liczbamni z javy zrobic to musze je slac do C++ np. w formie tablicy ... ( a moze da sie zapamietac je jakos w c++ ?? ) -> to bedzie biblitoeka dll
... a moze wystarczy zrobic tak:
Jesli mam juz ta funkcje ktora bedzie wywolywana z Javy ( wraz z plikiem funkcja.h )
[code]JNIEXPORT jint JNICALL Java_NowaGra_Losuj
(JNIEnv *pEnv, jobject obj){
//Tu bedzie losowal 100 liczb, na razie zwraca tylko inta, ale to jest przyklad
}[/code]
i jak dodam tablice jako zmienna globalna:
int** tablica;
to ajk np. funkcja ta zmieni cos w tej tablicy wysle do Javy, a za 5 minut jak java popri o zmiane to zmienne w tablicy beda dalej ?? czy cpp jesli skonczy przesylanie do javy to nie zrobi nic z allokacja tej tablicy w pamieci ...