Witam :-)!
Chciałbym stworzyć aplikację przy pomocy systemu rozpoznawania mowy PocketSphinx. Jest on częścią CMU Sphinx, którego innym komponentem jest Sphinx4. (PocketSphinksa można odpalić na komórce, a Sphinksa4 tylko na PC-cie. W moim wypadku lepszą opcją jest PocketSphinx). Próbowałem z PocketSphinksem, jednak mi się nie udało. Szukałem informacji o PS-ksie na stronach CMU Sphinx i znalazłem trzy linki (mój temat tutaj: https://sourceforge.net/projects/cmusphinx/forums/forum/5471/topic/3445960?message=7750375). Rzecz w tym, że PS chyba funkcjonuje trochę inaczej, niż Sphinx4, a mianowicie przy użyciu skryptów, np. pocketsphinx-0.5.1/scripts/pocketsphinx_tidigits.
Zabrałem się więc za Sphinksa4. Po paru bezowocnych próbach w NetBeans i Eclipse zdecydowałem się użyć tylko i wyłącznie Ant. Doszedłem do wniosku, że najlepiej, żebym skopiował jeden z programów (np. HelloWorld), odpowiednio go dostosował do swoich potrzeb (czyli pozmieniał kod, modele akustyczne i inne związane typowo ze Sphinksem rzeczy), dodał potrzebny wpis do demo.xml, wzorując się na istniejących, zainstalował Anta i wykonał plik demo.xml przy użyciu Anta. Decyzję o użyciu Anta podjąłem po uzyskaniu pewnej sugestii z forum programistycznego. Co do Sphinksa4 pozostaje mi tylko dowiedzieć się, jak odpalić demo.xml w Ancie.
Jednak ważniejsza kwestia pozostaje nierozwiązana - czy możecie mi, proszę, zasugerować w jaki sposób edytować/zbudować/uruchomić aplikację PocketSphinksa (w podobnie "magiczny" sposób, co odpalenie demo.xml Sphinksa4 w Ant)? Do ściągnięcia tutaj: http://cmusphinx.org/download/nightly/pocketsphinx.nightly.tar.gz . Co do programów PocketSphinksa to powinienem samemu sobie poradzić z edycją kodu poprzez zastosowanie analogii do przykładowych aplikacji, muszę jednak wiedzieć jak edytować/zbudować/uruchomić najprostszy HelloWorld dla PocketSphinksa.
Z góry dzięki za pomoc :-),
pozdrawiam!