Reverse proxy

0

Cześć! Mam zamiar napisać reverse proxy do pewnej gierki, ale totalnie nie wiem jak się za to zabrać. Liczę na to, że polecicie mi jakiś sensowny stack. Myślałem nad golangiem, tyle że podejść do tematu jest zbyt wiele. https://github.com/smallnest/1m-go-tcp-server. Chciałbym być w stanie utrzymać około 10 tysięcy połączeń na jednej instancji.

1

A czemu chcesz go pisać samemu? Co jest nie tak z obecnymi rozwiązaniami? To ma być L4 czy L7 proxy?

0

L4, a chce napisać to sam, ponieważ potrzebuje zaimplementować protokół tej gry od 0 i modyfikować niektóre packety zanim dotrą do docelowego serwera.

1

Jak L4 to nic nie powinieneś implementować, bo L4 nie powinien wiedzieć co jest w pakietach. W tym wypadku co opisujesz, to chcesz mieć L7, czyli proxy, które już umie w protokół danych, a nie tylko w transport.

Podpowiem tylko, że jak zrobienie PoC będzie stosunkowo proste, tak zapewnienie odpowiedniej wydajności przy dużym ruchu może być już całkiem sporym wyzwaniem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1