Witam
Mam napisać prostą grę w statki na Windows Phone 7 w którą będzie można pograć z inną osobą. Klient to gra a serwer identyfikuje każdego klienta i przekazuje dane między klientami. Klient może wysłać komunikat bezpośrednio do serwera ale wiadomość z serwera do klienta musi być przekazana przez Microsoft Push Notification Service. Mam nadzieję że jasno to opisałem.
Do tej pory zrobiłem tylko tyle:
Problem polega na tym że nie wiem jak przedstawić drugiego gracza. W sumie to też klient. Serwer powinien sprawdzić czy statek został trafiony i dopiero wtedy odesłać odpowiednia informację.
Podobnie jest z wiadomością tekstową (chat). Klient wysyła wiadomość, przekazuje do serwera a ten powinien ją przekazać też do klienta ale innego. Jak coś takiego przedstawić. Może użyłem złego typu diagramu?
Ps Założyłem nowy wątek bo tamten został przeniesiony do kosza i nie mogę go zedytować :/