Dynamiczna tablica struktur

0

Mam taki kod dla C++ Buildera:

typedef struct {
    double re;
    double im;
} complex;

complex **dane;

void __fastcall TForm1::Rezerwuj(int **&ptr, int w, int k)
{
    //rezerwuje pamiec
    ptr = new complex*[w]; //pamiec dla wierszy
    for (int i=0;i<w;i++)
    ptr[i] = new complex[k]; //pamiec dla kolumn
    //zeruje strukture
    for (int i=0;i<w;i++)
        for (int j=0;j<k;j++)
            {    
              ptr[i][j].re = 0;
              ptr[i][j].im = 0;
            }
}

Kod ten nie chce sie komplilowac, jednak gdy zamiast typu complex uzyje chocazby typu int wszystko smiga jak po masle. W czym tkwi problem???

Moj email: [email protected]

0

sprubuj *complex[]

0

void __fastcall TForm1::Rezerwuj(<font color="red">int</span> *&ptr, int w, int k){
ptr = new <font color="red">complex
</span>[w]; //pamiec dla wierszy

Jak to może zostać skompilowane?

0

void __fastcall TForm1::Rezerwuj(int **&ptr, int w, int k){
ptr = new complex*[w]; //pamiec dla wierszy

Jak to może zostać skompilowane?

Tak wiem, ta pomylka powstala w ferworze walki :) i powinno byc tak:

void __fastcall TForm1::Rezerwuj(<b>complex</b> **&ptr, int w, int k){
    ptr = new <b>complex</b>*[w]; //pamiec dla wierszy

Tylko, ze po tej poprawce i tak nie dziala :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1