Jak wkompilowac pliki .dll i foldery w exe.

0

Witam,

Tak wygląda mój program:

user image

w "lib" znajdują się pliki skryptów .lua i kilka zdjęc .png.

Od dłuższego czasu poszukuje jakiegoś sposobu na wkompilowanie owych plików .dll i folderów w .exe

Czy zna ktoś jakąś metodę aby to zrobić? Za pomoc będę bardzo wdzięczny :)

Używam visual studio 2013.

0

Wrzuć do zasobów.

1

eeee? A na co ci to? Obrazki możesz dodać do zasobów ale dll nie wkompilujesz, możesz jedynie zrobić kolejny exe który będzie miał w zasobach te wszystkie pliki ale przy uruchamianiu aplikacji będzie je wszystkie wypakowywał do tempu i uruchamiał właściwą aplikację, ale jest to metoda kompletnie bez sensu. Jeżeli chodzi ci o rozprowadzanie aplikacji to najlepiej zrób instalator używając np inno setup i masz jeden plik przy dystrybucji ale potem wszystko działa wydajnie i poprawnie.

0

Na upartego to te DLL-ki które są opensource dałoby się przekompilować w postaci statycznej (lib).
msvcrt również istnieje w wersji statycznej. Ale to dużo roboty, problemy z licencją (jeśli któraś biblioteka jest na GPL).

Zrób jak robią wszyscy: normalny instalator.

0

Chodzi o to, że każdy może sobie skopiować mój folder "lib" i użyć go do własnych celów, a ja chcę temu zapobiec.
Jestem pewien, że istnieje jakiś sposób aby wkompilować przynajmniej pliki .dll do .exe.

Jeżeli chodzi o "lib" to widziałem metodę w której zamieniono owy folder w .dll

0

to jakaś paranoja... oczywiście, że ktoś jak zobaczy plik openal32.dll to pewnie pomyśli, że to jest biblioteka OpenAL, ale co mu po niej, skoro może ją ściągnąć z oficjalnej strony?

jaką masz dll-kę której się tak bardzo wstydzisz?

1

@ruth o_O? Przecież to nie są twoje biblioteki, bo inaczej mógłbyś je bez problemów wkompilować do projektu. A skoro nie są twoje to zapewne są dostepne tak czy siak (skądś je masz...) więc i tak każdy moze je wykorzystać do własnych celów. W czym rzecz?

0

Głównie chodzi mi o ten folder "lib" nie pliki .dll to już przy okazji.

W "lib" znajdują się główne informacje których się "wstydzę".

0

No to na to juz dostałeś odopwiedź -> resources.

0

Do resources nie mogę dodać folderów po przez add-->existing item. Jak mam to zrobić?
Mogę to zrobić po przeż add-->new filter ale to dużo roboty bo plikow jest 400 a folderów 69 :/

0

Zobacz jak to jest zrobione w większości gier: wszystkie małe pliki danych (tekstury, dźwięki, modele...) są popakowane w duże pliki. Format archiwum jest zwykle niestandardowy (żeby nie było za łatwo), najczęściej bez kompresji.

pak.PNG

0

Ok fajnie by było mieć takie pliki tylko jak je zrobić?

Macie jakieś konkretne poradniki?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1