Jak odnieść się do konkretnego momentu w kodzie?

0

Siemka, mam takie pytanie, robię grę tekstową w C# i zrobiłem sobie krótki przystanek, równie dobrze mogę zrobić to dodając nowe metody i po prostu pobindować klawisze które będą przenosiły tam użytkownika, ale zastanawia mnie to, czy w jednej metodzie mógłbym umieścić kilka miejsc, po czym móc swobodnie się do nich odwołać w dowolnym momencie, zgaduję że to możliwe, tylko jak? Osobiście zastanawiam się nad czymś

 do
            {
                move = Console.ReadLine().ToUpper();
                if (move == "PARTER")
                {
                    Lokalizaje1();
                }
                if (move == "PIĘTRO1")
                {
                    prawda = 1;
                    Lokalizaje1();
                }
                if (move == "PIĘTRO2")
                {
                    prawda = 1;
                    Lokalizaje1();
                }
                if (move == "PIĘTRO3")
                {
                    prawda = 1;
                    Lokalizaje1();
                }
                if (move == "PIĘTRO4")
                {
                    prawda = 1;
                    Lokalizaje1();
                }
                else { }
            }
            while (prawda == 0);

        }
        public static void Lokalizaje1()
        {
           
        }

Jak osiągnąć to żeby kod przerzucał do linijki z odpowiadającym lokacji skryptem?

0

Bardziej bym to ugrał w ten sposób:

string move = Console.ReadLine().ToUpper();
Lokalizacje1(move, 1);

public static void Lokalizaje1(string move, int prawda) //cokolwiek masz zamiar zrobić z tą zmienną prawda
{
   switch(move)
   {
      case "PARTER": //procedury jeśli parter
      break;
      case "PIĘTRO1": //procedury jeśli piętro 1 itd
      break;
   }
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1