Siemka, mam takie pytanie, robię grę tekstową w C# i zrobiłem sobie krótki przystanek, równie dobrze mogę zrobić to dodając nowe metody i po prostu pobindować klawisze które będą przenosiły tam użytkownika, ale zastanawia mnie to, czy w jednej metodzie mógłbym umieścić kilka miejsc, po czym móc swobodnie się do nich odwołać w dowolnym momencie, zgaduję że to możliwe, tylko jak? Osobiście zastanawiam się nad czymś
do
{
move = Console.ReadLine().ToUpper();
if (move == "PARTER")
{
Lokalizaje1();
}
if (move == "PIĘTRO1")
{
prawda = 1;
Lokalizaje1();
}
if (move == "PIĘTRO2")
{
prawda = 1;
Lokalizaje1();
}
if (move == "PIĘTRO3")
{
prawda = 1;
Lokalizaje1();
}
if (move == "PIĘTRO4")
{
prawda = 1;
Lokalizaje1();
}
else { }
}
while (prawda == 0);
}
public static void Lokalizaje1()
{
}
Jak osiągnąć to żeby kod przerzucał do linijki z odpowiadającym lokacji skryptem?