DirectX i C#

0

Witam,

potrzebuję pomocy odnośnie wykorzystania DirectX w połączeniu z C#.

Oto mój problem:
Połączenie dwóch plików graficznych (jpg, png lub bmp) w jeden, ale w taki sposób, aby zawartość wynikowego pliku graficznego (jpg, png lub bmp) była wynikiem nałożenia treści obydwu dostarczonych plików graficznych. W przypadku różnych rozmiarów plików, mniejszy plik jest rozciągany do rozmiarów większego.

Zdaje sobie sprawę z tego, że można to wykonać bez użycia DirectX, pewnie nawet byłoby szybciej. Niestety jest odgórne polecenie, że należy do tego użyć Directa.

Jakies sugestie ?

Z gory dziekuje

0

Jak odgórne zalecenie to pewnie z XNA (które jest oparte o DirectX) też nie możesz korzystać? Ja w takim razie mogę tylko doradzić tyle, że trzeba to wyrenderować nie na ekran tylko do tekstury... a później zapisać. Jeżeli umiesz jako tako samego DirectX'a to powinieneś sobie poradzić ze zmianą docelowego renderowania.

0

XNA tez nie wchodzi w gre. Niestety problem polega na tym, ze nigdy nie mialem do czynienia z DirectX.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1